söndag, januari 29, 2006

Ovaneutmaningen...

Jag har blivit utmanad av Thinkerbell och av Sarachella. Där det står så här:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande.

Men det blir så trist för mig att berätta detta för mina barn(...) då denna blogg är till för att de ska få läsa detta när de blivit stora och undrar över denna tiden. En mamma har väl inga ovanor ! :)

Ville helst inte skriva dem på näsan att jag:

1. Alltid betalar räkningarna sent, för att det är det tråkigaste jag vet att göra.
2. Jag skriver aldrig shoppinglistor, hemskt enerverande att springa fram och tillbaka
3.Jag är jäkligt glad även fast jag ibland inte känner att jag vill vara det mot "just" den människan. Svårt för att vara avståndstagande.
4. Ändar min 4 nu hehe. Jag har en "crazy foot dance" som är lite pinsam. Mina fötter dansar runt runt i cirklar (ja vad annars) i takt, när jag hör en bra låt. Ofrivillig foot dance...
5. Startar för många projekt, är för rastlös för att vänta tills projektet innan är helt klart.

Jaha jag har ju sett att de som jag "känner" som bloggar är utmanade samtidigt som mig, så kedjan skickas vidare till enkom en. Utmanar henne på hennes "sida".