lördag, april 29, 2006

Förtrollande och förtroliga ögonblick

2 bebisar har kommit till jordelivet som jag redan håller kära! Min käre storebror och hans fru har fått sitt första barn, välkommen "William"! Ett förtrollande ögonblick när de ringde och berättade om deras stora nya gemensamma kärlek... Sen att jag precis landat i Italien igen och precis lämnat Sverige är väl Murphys lag.

Välkommen med lilla Saga, ett till förtrollande ögonblick när min kära väninna ringde och berättade att hon och hennes man fått sitt första barn med och tack för att jag fick se lilla skönheten under min minisemester i Stockholm. Och dig vännen min.

Lilla Tyra, min brorsdotter på 9 månader, vi med hade några förtrollande ögonblick ; )

Mina kära barn och make hämtade mig och min fina härliga väninna på flygplatsen häromdagen, när dörrarna utanför tullen öppnades hördes ett -MMMAAAAMMMAAA!!!! Underbart. Det var första gången vi fyra pussades samtidigt, det var med förtrollande *S*

Sen har jag och min fina härliga väninna haft både förtrollande och förtroliga ögonblick dessa 3 dagar hon har varit här. Att prata in persona ger så mycket med gamla vänner. Att ha gott om tid att prata och sen att återknyta till olika samtal utan att bli avbrutna. Så otroligt mycket. Ja gammal vänskap rostar aldrig. Känner mig klokare och starkare efter mina 3 dagar i Stockhom och 3 dagar här med L!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh William, det är ju världens finaste namn. Om jag får en pojke någongång vill jag att han ska heta just det!

12:00 fm  
Blogger Var dags glimtarn said...

:) Ja det är ett fint namn på en fin liten kille ; )

11:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home