lördag, april 22, 2006

På resande fot.......

Vaddå på resande fot!? Både knopp och kropp följer väl med ! Hur som haver tar jag bägge fötter med mig till good old Svedala och Stockholm imorgon förmiddag!

Ser fram emot att krama om min familj, att se in i min brorsdotter ögon, att få snusa på min bästa väninnas lilla Saga.... Att få skratta och babbla med mina vänner och ta en promenad genom Stockholm och känna hur det känns att vara "hemma" i några dagar.

Exilbarnen och exilpappan ska ta bilen till Schweiz och åka bergbana högt högt upp. Kanske ser jag dem från planet om jag har riktigt riktigt tur....

4 Comments:

Blogger Brazilian Linda said...

Vad trevlig blog du har. Själv älskar jag italien och försöker lära mig italienska.. :) jag bor i brasilien så tyvärr är det lite långt till Italien :) Ha det så bra!
Ciao!

1:32 fm  
Blogger Thérèse said...

Trevlig blogg. Jag bor sen ett halvår i Madrid med min man och våra två barn. Jag tycker det är kul att läsa andra utlandssvenskars bloggar och då särskilt utlandssvenska familjer

2:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du har det bra i "svärje" :)

3:47 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Neon- ja tack det var minst sagt intensivt...
Linda - Tack!
Therese- Välkommen tillbaka hit, ska titta in "hos dig"!!!
-Husmusen- Tack och välkommen tillbaka du med (fast det var ett litet tag sen...)!

6:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home