onsdag, september 20, 2006

Resfeber...

Inte i ordets rätta bemärkelse kanske men i dess rätta betydelse. Lille O och jag ska till Sverige imorgon och vi har båda feber. Sen igår. Sover sover sover och tänker må bra imorgon.

Lille O ska vara hos sin mormor på fredag. Jag har möten hela dagen, till sen kväll. Min morbror kommer till Sverige på fredagen och jag ser mycket fram emot att träffa hela familjen. På lördag är det dop, lille William ska få sitt namn. Lille O har köpt Superman halsband, det finaste han kunde komma på att köpa. Jag och resten av exilfamiljen köpte något annat.

Lilla H och exilpappan blir hemma. Lilla H får helst inte ledigt från skolan och på lördag fyller hennes bästa kompis år i Cernobbio och de ser båda fram emot att träffas. Nästa resa hoppas jag kunna få sno med mig lilla H.

Lille O så förväntansfull att han knappt märker av att han har feber. Hur gör småbarn det? Verkar så friska fast de är sjuka? Beundransvärt..

1 Comments:

Blogger Var dags glimtarn said...

Tack Sara, hemma igen i Locarno, lite friskare, lite soligare.

8:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home