tisdag, december 20, 2005

Härligt......

Här sitter jag fråmför datorn och jobbar lite. Barnen sitter mitt emot på andra datorn och spelar Alfons. Jag och make H har lärt lilla H hur datorn fungerar för ett drygt år sedan. Nu lär hon sin lillebror. Han har inte ens frågat oss. De spelar varannan gång. För en pseuvdotvilling är allt varannan gång :) Att vara gravid med en halvårsbebis och första tiden efterpå är inte alltid en dans. Men när de har uppnåt denna ålder börjar valsen :) Man lär det ena barnet så lär den det andra, energin och tiden räcker till dubbelt så mycket.

Mistel
Potatis
Rödlök
Ägg
Goda Ostar
Kudde
Täcke
Hyacint (engelsk stavning?)
Nötter

Dagens tillskott till julbordet. Ska fota julbordet som jag redan dekorerat. Jag har även bäddat sängarna till våra gäster (familj) 4 stycken. Det går fort med förberedelserna när man längtar:)