onsdag, december 14, 2005

Jag kommer att ändra adress....

Känner att det börjar bli för publikt. Roligt att många läser men nu skalar jag bort lite personliga detaljer om oss på min profil och döper om bloggen till exil-mamman. Eller kom med andra namnförslag! :)

Exil-familjen? Har dålig fantasi idag... Ändrar adressen när jag tänkt till mer om namnet på bloggen, meddelar några dagar innan såklart!

Hittar ingen snygg layout som känns "som mig", kom gärna med förslag hur man personifierar mera.

Fatta att skattemyndigheten inte klarade av att notera att jag anmält konto. Fatta hur kul det är att sitta i Italien med ett utbetalningskort på x lappar....
Maledizione!!! (ha ha slog upp jävlar!)

2 Comments:

Blogger Ina said...

Får du många kommentarer mailledes? Jag har ca 20 besök/dag, ni på maillistan kanske står för de flesta, men jag är ruggigt nyfiken på om det finns andra och vilka de i så fall är... Jag får inga kommentarer förutom så här, inget via mai. Tror inte jag anmält nån mail för jag vet inte hur man gör *haha*!

11:50 fm  
Blogger Var dags glimtarn said...

Nej men 20 om dagen är väl mycket :=) Det handlar om att jag inte vet vem som läser och då känns det annonyma mer tilltalande för mig...

Jag har nu när jag ändrat min layout förlorat min sitemeter! Kom inte ihåg hur jag gjorde heller...*urk*

29 om dagen är nog mitt rekord, sen har det upp:at och ner:at :)

12:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home