onsdag, december 14, 2005

Börjar bli människa igen....

Gårdags kvällen var kul, vilka party prinsessor....NU börjar jag må bra igen. Hänger gärna på nästa gång igen :) Salig galen blandning, ålder mellan 30-39, 2 belgsiskor, en engelska, 2 från sydafrika, en från Holland, en från Peru, en från Spanien och en nykomling till svenska. Tror vi klickade bra. Tiden får visa.

Jaha och imorgon är det ut med pantertanterna, har inte köpt julklappen, tror jag ska göra en julgrupp och ge bort.... Mer personligt och lite kul att ordna med. Efter dagis ska jag köra lille O hem och sen med Lilla H till kalas. Sen hem snabbt och byta om. Här lämnar man inte barnen på kalaset, man stannar, hela tiden, stackars föräldrar och värdpar : /

Direkt efter dagislämning ska jag och Naive boka klipptid hos Jennys man (engelskan nämnd ovan), jag har inte klippt mig sen september, verkligen dags. Sen ska resten av julklapparna inhandlas, en kaffe avnjutas. Still living a tough life....

Skrivit på boken i 3 timmar idag. Läst italienska 1 timme, känns mycket bra. Lagat middag i 1 timme och 20 minuter, blev inte så gott. Torsk i äggsås främst, potatis. Torkat apelsiner i ugnen, huset luktar underbart, ska användas för dekoration på julbordet samt kanske i några julgrupper....

Alessandro är jobbigt bra, han ringer och snackar bara italienska, ok med mig, men svarar inte om jag svarar på engelska...