torsdag, december 15, 2005

"undercover" ny adress till vår dagbok!

Ja vad skönt det vore att gå och lägga sig en stund efter ett barnkalas men det är inte undercovers jag menar utan "undercover".

Nu blir adressen annan så att jag känner att ingen utlämnas, det var ju därför jag inte ville blogga först, men sen tänkte jag att vem hittar hit utan de vi känner och lämnar adressen till, men så växer allt och ifrån en.

Men from lördag är adressen. exilmamman.blogspot.com

och familje och vänner som inte hinner med att notera detta mailar väl oss och ber om den nya, så får vi lite samtal med hehe.

Lilla H är så go, framåt och glad. Jag beundrar hennes rättframhet och är mäkta glad för att hon har så lätt att knyta kontakter nu. Go girl!

O min lille kille, ha inte så bråttom att bli stor, men jag är själv nr.2 i syskonskaran och känner igen mig.

Har kört på smala smala vägar i branta kurvor (baka, framåt taktiken för att komma runt) hittat födelsedagsbarnets hus, bara hört italienska hela tiden. Bra lektion i språket, trevliga mammor, tror jag....... Eller så tror jag de sa trevliga saker till mig :)

Andiamo vill jag säga till mina väninnor hemma, men går ut "allena" med andra svenskor. Börjar lite lite sakna Sverige, men inte så mkt som land men de som är mig nära känns just nu rätt långt borta. Baci X