onsdag, oktober 04, 2006

Indraget patent...

Jag resignerar. Lilla H har en skön 6 års "kris". Humörssvängningar a la Fittipaldi snabba . Jag har jag inte längre patent på sköna sväningar i humöret i vår familj. Jag är omkörd, hon är grymt snabb i svängarna och rivstartar ibland ända in i mål.

Jag behöver lägga näsan i blöt. Hos Anna Wahlgren eller någon annan. Jag ska även ansöka om nytt patent, det är lättare att växla upp och ner än att vara däckbytare! Men jag inser att jag numer får ha blåstället på och justera gas och broms vid behov i typ 18 år till....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har två sexåringar här hemma... Puh!
Läste både Wahlgrens bok och Katerinas Barnliv. Där förstod jag vilken kris det kan vara att vara just sex år.
Det hindrar inte kaoset här hemma varje dag. Humörsvängingar som inte är av denna värld.

10:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home