fredag, februari 24, 2006

Desperate housewife...

Bakade frukostbröd (det var slut, jag missade det) dukade frukost till 8 hungriga magar.

Mer på min To Do list: Fixa tvätten inför imorgon (ni vet vika, para ihop etc), paniktvätta skidkläderna jag trodde var rena. Redigera två kapitel på 2 timmar, visa vännerna como stad och äta lunch. Köra bilen till däckverkstad då vi fått punktering, bilen ska ju upp till alperna imorgon. Köra gäster till skiduthyrningen i Como. Maila C det jag lovat men ännu inte fått ner på ett bra sätt. Packa för en veckas semester i alperna för mig och barnen. Gå igenom månadens räkningar och betala. Eventuellt måste jag då med gå till banken och betala vissa. Knacka på hos grannen och fråga om de kan ta in posten nästa vecka. Baka aperitivosaker till vår aperitivokväll ikväll då vi blir 8 vuxna och 5 barn. Köra Hannah till tennisen och sen till sin kompis för att sova över där.

Låter inte det som en lugn skön fredag?

4 Comments:

Blogger Mustardseed said...

Jeezus det låter snarare som ett omöjligt uppdrag. Din rubrik borde vara Mission Impossible!

12:41 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Ahh, nu ska bara kläderna packas ner, de ligger iaf framme :) Allt faktiskt avklarat men maken var stor hjälp mellan sina samtal :)Trevlig aperitivo blev det med men nu är jag sööööömning. zzz

11:02 em  
Blogger Mildamakter said...

Ujujuj...det låter mycket det.

Jag har bakat ditt lantbröd med yoghurt och honung, och det blev bara såååå gott, nästan för gott när jag tänker efter, för det tog slut på en gång...*ler*

3:33 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Mildamakter så kul! Jag bakar det just nu, nyss hemkommen och vägrar äta italienskt bröd :) (om jag inte får baka det själv då och med lite salt i)

4:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home