torsdag, mars 09, 2006

Intervall bloggning, ett tag...


Projekt 1 som ska bli klart, min och lillebrors "enlight me" lampa vi gjort

Jag tar en liten paus från bloggandet. Inte för att jag har skrivkramp, tvärtom. Men för att jag har en hel del som ligger och väntar på mig. Som JAG vill göra och som jag knuffar undan. Så har jag alltid fungerat. Det jag helst vill göra väntar jag in i det sista med. Har inte ännu klurat ut varför det är så :)

Jag kommer blogga när jag känner att jag vill få ner något speciellt som hänt "på papper". Om det är en gång i veckan eller mer vet jag inte. Men jag kommer inte blogga lika frekvent. Så att jag tar mig tid till det jag vill slutföra. Jag läser så förbenat många bloggar numer och den tiden lägger jag på annat ett tag :) Sen kommer jag igen när jag dragit de andra projekten lite närmare mål!

Ciao e a presto!

4 Comments:

Blogger Ina said...

Förstår dig men hoppas du får abstinens ;o) !

4:58 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Haha, jag hoppas inte det. Nu måste jag gasa med lite annat :)Inte för att det tar nämnvärd tid att skriva en blogg utan för att jag fastnar i andras...

5:51 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Tack Neonglitter, usel bild men den enda jag har just nu. Lampan är i vakuumformad högblnk plast och flexibel på så sätt att man kan forma "gummorna" i vilket mönster man vill, på en rad, med fötterna mot varandra etc. Får ta flera bilder sen när den ÄR klar och visa de olika möjliga "kreationerna".

9:41 fm  
Blogger Mustardseed said...

Kommer sakna min dagliga dos av exilmamma!

10:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home