tisdag, oktober 17, 2006

Konstens alla regler

En härlig flexibel spelplan. Jag med är en spelare inom konstens alla regler. Små små texter har jag vissa kvällar suttit ned och "författat". Ord som bränns eller bara känns. Vad ska jag kalla den bloggen där jag vill lägga ut mina små korta glimtar av vardag och tankar. Jag kommer inte på det. Var dags glimt skrev jag häromdagen. Kan man heta så? Inget som bränns men som kanske känns. Tips så kommer snart en ny exilmamma där jag bara skriver som mig själv. Tips? Tips? Tips?

(tänk att det fortfarande glimtar in personer här fast jag stängt, jag hoppas ni som gör det har frön till min idétorka!)

; )

a presto!

2 Comments:

Blogger Sunflower said...

"Inget som bränns men som kanske känns", tycker jag låter som en bra titel, men kanske lämpar sig bättre som en undertitel då det är lite för långt. Jag är förtjust i de orden du använt dig av "glimt, vardag och tanke", så något i den stilen skulle det kunna heta. "Glimtar av vardag och tanke", "dagens glimtar", "vardag och tanke - glimtar" eller "Glimmar - vardag och tanke". Förresten, glimmar - finns det ordet eller är det bara jag som återigen skapar egna ord!? :) I alla fall väntar jag med spänning på en nyöppning! Kram

7:43 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

Jag lyckas inte skriva hos dig, kikar du in här så har du sett vart jag finns nu!

9:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home