fredag, januari 20, 2006

Undran...

Packade nyss upp sista resväskan och undrar vart vi ska nästa gång den packas. Kände mig för att lägga en liten lapp i den med min gissning om vart den ska fara härnäst. Men det kändes för knäppt :) April eller maj kanske den få äran att flyga igen. Antingen till bröllop eller för att titta på liten nyfödd syskonbarn. Längtar till båda. Samt till min väninnnas första bebis kommer samma månad. Nu har jag fått 3 stora saker att se fram emot, det är jag glad för!

Det är stökigt här. Det är ok med mig en liten stund. Men inte oordning. Det är inte samma sak. Började systematiskt och har därför engagerat maken mellan sina samtal att sätta upp en hylla som legat på golvet sen vi flyttade in. Så bra det blev! Ordningen nästan återställd. Ett bord vreds i 90 grader med, då blev balansen bra. Tänk vad lite gör mycket. En våning av 4 avklarad...

Nu saknas garderober, klädsituationen här är ohållbar.

Ser att grannen har en trädgårdsmästare i sin trädgård igen, Mamma Mia. Har varken lust att fixa i vår förrän det är varmare eller lägga pengar på den....

Ska strax hämta de söta små. Hoppas de har haft en bra första "tillbaka dag"!

2 Comments:

Blogger Var dags glimtarn said...

Tack, en av två är väl alltid något *ler snett*

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Vad glad jag blir att någon mer förstått skillanden mellan stökigt och oordning!

9:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home