lördag, februari 11, 2006

Flygande virus

När exilpappan och lilla H nu samtidigt har en jobbig öroninflammation som slog till plötsligt igen igår, och då jag sitter och tänker på om vi orkar ta oss ner till vattnet och mata de söta gråa svanarna denna lördag, så blir man inte gladare av att läsa det här . Jag som surfade runt på SVD efter svenska nyheter...

NEJ! Det där viruset känns så jobbigt oundvikligt i alla länder snart...

Kära goda godhet kan familjen xxxxx få bli helt friska snart?

Den där middagen på "stan" jag längtat efter i glada vänners lag = inställd. Shit happens...

Jaha, bagat ny deg i min "aid" och snart luktar det iaf anis och kummin. En nybakt smörgås kan ju liva upp lite i alla fall. Typ lika kul och gott som en middag på en italiensk restaurang i Italien, hm... *not*

2 Comments:

Blogger Thinkerbell said...

har ni fått antibiotika nu?

5:05 em  
Blogger Var dags glimtarn said...

japp 3 av 4, idag konstaterades att även O har en elak öi... Väntar på min tur :/

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home